Khamis, 31 Disember 2009

memory of 2009..welcome 2010..

fuhh..sedar tak sedar cepat jer mase berlalu..pejam celik,pejam celik dah sampai ujung taun..umo pon dah makin meningkat..badan pon kejap kurus kejap gemok...ade yg dapat dicapai dan ade yg terlepas..so itulah dinamakan memori kehidupan...kadang2 terpaksa melepaskan benda yg baik untuk capai benda yg lebih baik,tp kadang2 ape yg ingin dicapai tu terlepas...itulah dia lumrah kehidupan..ade yg datang dan ade yg pergi...ade yg gembira dan ade yg sedih...disini aku saje nk letak antara pahit manis sepanjang taun 2009 dan impian 2010 aku..so rajin2 la membaca yer...

memori yg indah/gembira..

  • dapat ahli baru dlm family..iaitu abg ipar aku..bagus dia ni..sporting,hensem,funny.
  • gembira tgk akak aku kawen..
  • dapat kwn2 baru,skendel2 pon ada...nana,jue,isma luv u all..
  • dapat tawaran belajar kat sarawak...
  • dpt tgk mak aku pg haji..

memori yg duka/sedih..

  • rambut panjang aku dipotong..ohh tidak..
  • lepaskan sum1 pergi...hahah budus jiwang lak..
  • masuk wad seminggu..dah mcm kena tahanan reman dah..tobat xnk masuk dah..
  • tak dapat selamat kan nenek time umah terbakar..
  • terpaksa tolak tawaran blajar kat sarawak sbb time tu date same dgn akak aku kawen..
  • x menang mane2 race pon..plg kuat dpt masuk semi final..
  • kantoi 2 paper...malu siot..
  • pointer ade naik..ade jatuh...

so itulah serba sedikit memori tahun 2009 aku..skrg ni plak aku nk cite ttg ape yg aku ingin capai untuk tahun 2010...

  • bakal dapat org baru lagi...baby akak aku..mintak2 ensem n putih mcm aku haha..
  • nak try cari kerja dgn merantau ke negeri lain..contoh mcm melaka or johor..xtau nape aku ske sgt dgn life negeri ni..
  • target nak belikan mak aku 1 biji myvi or viva..
  • try untuk continue study ke peringkat atas ckit lg..
  • memantapkan diri dr segi mental..xnk lembik2 lagi...
  • try cool n matang dlm kehidupan..
  • try kejar blk cita2 yg x kesampaian...

tu jer la kot coretan aku sblm 2009 melabuhkan tirainyer..happy new year to all...luv ya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan