Rabu, 6 Januari 2010

karena wanita ingin dimengerti..

kali ni aku nk luahkan ape yg aku rase pada seorang wanita yg selama ni sentiasa berada disisi aku disaat susah dan senang,sedih dan gembira...aku begitu menyayangi dia hingga nafas aku yg terakhir...takde siapa pon yg dpt gantikan tempat dia...hanye dia seorang jer yg ade dlm hati aku...

  • dia tak pernah kenal erti jemu menjaga aku..
  • dia tak pernah kenal erti penat...
  • dia seorang wanita yg tabah..
  • dia seorang wanita yg cekal..
  • sukar utk aku lihat air mata dia..
  • dia sentiasa mengukir senyuman..
  • banyak berkorban masa dan wang ringgit utk aku..
  • aku syg sgt2 kat dia..
  • aku cintakan dia sampai aku mati sekalipon...

wanita yg aku maksudkan itu tak lain dan tak bukan ialah MAK aku...banyak jasa dia kepada aku..hingga kan aku terfikir,adekah jasa dia kepada aku akan aku balas semuanya?aku manusia biasa,aku rase aku x mampu utk buat smua tu...aku x mampu untuk menabur wang ringgit,kerana aku sendiri pon kadang2 pokai gak..ape yg aku mampu hanyelah buat dia gembira dan bahagia...aku x mahu lg membeban kan dia utk jaga aku lg,kerana tiap tahun usianya akan meningkat,usia sepertinya skrg lebih elok untuk duduk berehat drpd fikir masalah anak2,so aku sbg seorang anak dia,aku akan pastikan dia xkan stress atau tertekan dgn aku..aku berjanji akan jd seperti ape yg dia mahukan..LOVE U SO MUCH MAK..muahhh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan