Khamis, 7 Januari 2010

nyawa umpama wang 10 sen...

sejak kebelakangan ni aku tgk mcm2 kes jenayah yg melibatkan nyawa berlaku..ade yg mati kena belasah,ade yg mati kena tembak,ade yg mati kena sembelih dan mcm2 lagi la..
tp yg paling menarik perhatian kes yg berlaku kat negeri sembilan...dah la dia bunuh atok,nenek,ayah dia,adik dia..pastu dia sembelih plak kepala bapak dia..dah disembelih dia bwk lak ke s.alam..bygkan la mcmne dia bwk kepala tu kat dlm bakul moto smpi stesen bas tu...klu aku tgh bwk moto side by side dgn dia,mau aku pengsan tgk ade kepala org dlm bakul..serammm woo...

bercerita ttg jenayah ni kan,aku tkt sgt2 klu jd benda ni kat keluarga aku ,kwn2,dan sedara mara...yela sape yg x syg kat family kan...plg aku tkt bile mak aku dok umah sorg..tu pasal aku klu nk kuar mlm,mst kena ade abg aku dok umah..baru aku kuar...yela sape x seriau kena mcm situasi yg budak tu blk skola tgk ahli keluarga dah mati berdarah2..klu aku konpem pengsan beb haha..

so aku harap benda sebegini dijauhkan daripada kita semua..dan doa bnyk2 supaya xkan terjadi perkara sebegini lagi...aminnnn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan