Isnin, 14 Disember 2009

azlin..my best fren...


ini Azlin name nye...dia sangat cumel dan matang orang nyer..selalu mendengar masalah aku susah dan senang...susah nak dapt kwn yg mcmni..kwn mcmni la blh buat sesuatu relation tu berkekalan lame..dia ni belajar kat uitm sri iskandar perak...name aku tu iskandar hehe...dia asal org johor..kenal dia pon secara kebetulan selepas berlaku sesuatu insiden tuu...dia ni blh jd pendengar yg setia dan kadang2 blh jd penasihat yg bagus..amat selesa bile berkomunikasi..

  • dia ni suka panggil aku cicakman...
  • suka nak lestik aku dgn getah haha...
  • suka dengar masalah aku...
  • suka bagi nasihat..
  • kadang2 amat caring hehe..
  • dan suke buat funny...

so sebagai menghargai jasa dia sebagai seorang kwn yg setia,aku tujukan lagu ni khas untuk dia..lagu ni ade kaitan dgn negeri tempat dia belajar hehehe...dan lagu ni gak menceritakan pelbagai tempat2 best dinegeri perak iaitu kampung aku..hehehe...enjoyyy....



if xleh tgk..ni link dia... http://www.youtube.com/watch?v=IaCz6QbrQEU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan