Khamis, 10 Disember 2009

kebetulan...

akhirnya smlm jumpa gak jue..lame kot x jmpa,dah dkt sebulan...ntah mcmne aku blh tersesat pg bangi mlm2 buta ntah haha...sampai bangi je lebih kurang pkl 10 mlm mcmtu..terus ambik jue kat sek 7..erea pasar raya bintang tu...so xde idea nk pg mkn katne..ingat nk pg village view,skali pg ramai orang lak...jalan terus makin lame makin gelap lak..sekali tersesat sampai traficlight ukm dah...iskkk u-turn blk la ape lg hehe...nk singgah hentian kajang,tp mcm x best jer...so aku pon mcm xde idea terus la pg lepak kat mcd sblh kompleks pkns tu...so lepak je situ sambil tgk tv plasma mcd tu yg ade citer ntah ape2 tu...tgk jue skrg dah makin chubby lak sejak cuti sem neh...kuat mkn agak nye haha...tgk dia pon mcm hepi jer smlm,tp dlm heppi2 tu ade gak part merajuk tu...yg aku perasan dia merajuk time aku dok msg2 kat mcd tu...aiyarkkk still dgn perangai lame lg huhu..anyway smlm ialah perjalanan aku yg plg enjoy.. :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan