Selasa, 22 Disember 2009

ape dah jadi???

kali ni aku nk bercerita ttg seorang kwn aku yg aku kenal dr sekolah lagi..bkn la kwn rapat mane pon..cume kenal2 mcmtu la..dia ni seorang yg pandai,atlet skola lagi..kire dia ni harapan sekolah la time dlu...exam asyik dpt result cemerlang jer...cume yg aku x tahan kwn dgn dia sbb mulut dia cakap main lepas jer..fikir dia sorang jer betul..lantak lah tu cite zaman skola punyer..
so skrg masing2 dah abis skola dan masing2 dah ada hala tuju sendiri,yg aku tau dia dpt masuk UM..so nak dijadikan cite..aku tgh lepak kat kedai makan sambil2 on9,dtg la mamat ni nk tolak barang kat aku...aku mula2 x cam dia,tp dia cam aku...sbb aku tgk dia jauh gile beza la...dah mcm orang gile,mat pet,tengkorak idop pon ade...pastu aku pon cakap la xnk barang yg dia nk jual ni...terus dia blah..pastu kebetulan aku jumpa lak member lame aku yg dlu best fren si dia...aku pon tanye la,ape dah jadi dgn dia tu??member aku ni pon cite la,dia sbnrnye mcm dah kurang waras,sbbnye time blaja kat UM dlu dia buat taik,ngorat awek sane sini,sound2 orang,cakap main lepas jer mcm dia hebat..last2 orang smua dah geram dgn dia,orang pon bantai la dia...member aku ckp yg dia ni hampir2 nk temui ajal dah sbb dia masuk ICU sbb kena pukul dulu...perghhh terkejut gak aku dgr cite kwn aku ni..yela pelajar cemerlang blh jd mcmtu...so kite blh la ambik pengajaran disini,disebabkan mulut pulut pon habis..hahah silap2,disebabkan mulut badan binasa...jd berwasapada la bile berkata2,sbb skrg ni mcm2 kes blh jd,pasal mulut pon blh bwk maut..ngeri aku dgr...iskkk....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan