Rabu, 30 Disember 2009

kerana mulut lagi...

fuhhh....arini aku rase mcm bersalah jer..yerla buat tindakan yg diluar jangkaan aku...aku cite la ckit yer ape yg terjadi...jeng jeng jeng..
aku pg isi minyak kat sek7 s.alam..aku isi rm20...tgh isi,tibe2 sampai kat rm10 dia stop sendiri...aku pon mcm pelik gak,ape ke hey ni yop..aku pon ape lg,pg la kat cashier bangla yg idong mancung bak burung pelatok tu,tanye apsal bayar rm20 dpt rm10??dia ckp aku bayar rm10 td...wehh aku blm gile lg la byr rm10 mintak rm20...dia mati2 nak menang jugak,dia ckp dia x salah...aku dah mula panas dah...aku control lg..aku ckp elok2...last2 dia plak nak tunjuk hebat,dia keluarkan perkataan "BODOH" kat aku...sial la..lebih plak bangla ni..aku pon xtau nape aku xblh tahan kemarahan aku,terus aku tarik kolar baju dia,terus aku bg "PENUMBUK" kat muka pipi dia,tersadong ckit kena tang hidong,berdarah!!alamak aku plak menggigil sbb takut,yela aku mane penah tumbuk org sampai berdarah...dlm kepala aku dah fikir,mesti tido lokap aku mlm ni..aiiyarrkkkk takut+seram+insaf+menggigil=smua ade la...orang kat kaunter smua lari,cuma ade 2 org pakcik ni jer tahan aku supaya aku x bergadoh lg...aku rase mesti masuk cctv...time ni aku fikir nak lari jer..tp takut nt polis pungut aku kat umah lak...arghhh menyesallllll....pastu tibe2 bos dia kuar dr bilik dtg kat kaunter...bos dia suruh aku bincang dlm bilik dia dgn bangla tu...aku pon citer la kat bos dia sbb ape aku tumbuk bangla tu..rupe2nyer bangla ni mmg ade rekod buruk kat stesen tu..pastu bos tu siap mtk aku jgn buat report polis sbb permit bangla tu dah tamat...dan yg plg best dpt minyak full tank free ikhlas dr bos dia hehehe...thanx ya boss...pastu time drive balik tu aku mcm serba salah jer tumbuk bangla tu sampai injured..patotnye blh settel dgn slowtalk...ni la tindakan paling bodoh penah aku buat..iskkk...insaf2..lepas ni aku try utk kawal marah aku..dan kepada pendatang2 yg berada diluar sana,jaga la tingkah laku korang,korang dtg cni cari rezeki...bkn utk cari musuh..so lu fikir la sendiri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan