Sabtu, 5 Disember 2009

mimpi..kebetulan atau kenyataan??

fuhh....sejak musim ujan ni,aku mmg selalu sakit kepala,so cara berkesan nk kurang kan sakit kepala,aku suke tido...yaa tido ni dah mcm hobi wajib utk aku dah..mujur rambut aku yg gugur tu dah tumbuh balik,tp jarang2 la..

ok bercerita ttg mimpi ni,kadang2 buat kan aku rase konfius,tak percaya,percaya 50-50,dan tergamam serta tertanya same ade aku ni di anugerahkan utk melihat/petanda kejadian yg akan terjadi esk,lusa,minggu depan atau bile2 saje hanye dlm mimpi??gile ke aku ni?dan kadang2 aku mcm rase aku ni dah gile dan tak sanggup nk teruskan tido je..setiap kali tido mesti akan mimpi walaupon tido tu hanye 10 minit jer..padahal sebelum tido dah basuh kaki,mandi,baca doa smua..siap doa xnk bermimpi lg..tp tetap mimpi gak...atau aku ni ade benda menumpang??

ok aku bg contoh mimpi yg aku pernah alami yer..ok mcm sebelum raya haji aritu aku mimpi ade banjir besar berlaku,pastu lusanya aku tgk paper ade banjir kat berlaku kat mekkah...fuhh sungguh terperanjat aku,yela sbb mak aku ade kat sane..

3 ari lepas aku mimpi nmpk keta kancil eksiden langgar lori,pastu dpt berita esk nye kwn aku nama Mat meniggal eksiden naik kancil langgar lori kat mantin...al-fatihah utk arwah..

dan mcm2 mimpi dah aku lalui,tak sanggup rasenye aku nk bermimpi lg dah sbb kdg2 ape yg aku mimpi tu mmg terjadi..tapi kejadian yg berlaku tu tetap berlaku,cuma waktu nye cepat atau lambat je...harap2 hari esk tak kan ade mimpi yg bkn2 lg..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan