Ahad, 13 September 2009

Tasha...lame x jumpa...hehe






fuhh...rase mcm best je smlm..yela mane tak nye,skendel lame tibe2 muncul huhu..tibe2 tgh ari smlm tasha msg aku stelah sekian lame ilangkan diri....rancak main msg ntah mcmne aku blh lak deal dgn dia utk teman aku pg beli baju raya smlm hehe...last aku jumpa dia pon raya tahun lepas..time tu aku bwk dia pg open house umah along aku kat rawang..nk dijadikan cita mula2 smlm rancang nk pg jusco..tp mcm dah lewat jer...yerla sbb train dia tersangkut kat kL central...aku terpaksa la ambik dia kat sane pkl 11 mlm....lepas ambik dia je terus shoot pg kedai makan..aku ni ske mkn sebenarnye..hehehe...aku nampak sungguh lain dia ni skrg...mcm dah dewasa sgt2 je...yerla dr cara dia dress pon dah lain...siap make-up lg....makin lawa lak dr last yg aku jumpa dia dlu...hahaha...selidik2 punye selidik dia ni skrg dah jd model rupenyer...model celcom...perghh patot la mcm penah nampak kat kedai topap muka dia kat poster..hehehe...jgn marah ye tasha...
tengah2 mkn tu,aku tukar plan utk ke uptown s.alam jer...sbb dah pkl 12 mane ade jusco bukak kan...sampai jer uptown tgk orang punyelah ramai mcm semut...perghhh mcmne nk shopping ni??aku dah la rimas dgn orang ramai2 ni...baru melangkah 20-30 tapak ujan gerimis lak...ishhh terus patah balik pg kat keta..aku pon terus la lupakan niat nak shopping...terus la jalan pusing2 kat s.alam tu...lepak dataran jap..tgk jam dah pkl 3 pagi...patot la rase mcm lapar lg jer...time utk sahur rupenye...ape lagi terus aku drive pg damansara pekena chicken chop...hah kat cni la berlakunye kejadian romantik..ekekeke...ngam2 time abis mkn je ujan turun dgn lebatnyer....dah la kedai tu payung dia mcm idop segan mati tak mau...aku dgn dia ambik keputusan untuk redah je ujan tu untuk pg kat keta...dgn selamber je aku dgn dia jln dlm ujan umpama xde air ujan jer...hahaha gile tol..sambil jln sambil pegang tangan...so sweet la dia nih...masuk keta je terus menggigil kesejukan...tgk jam dah pkl 4.30 pagi...ohhh tidak aku kena hantar dia pulang..nasib baik dekat je...xde la dekat mane pon...mujurlah skrg dia dah stay kat belakang carfour sri petaling bukit jalil tu...sepanjang ondway tu ujan turun dgn lebat nyer..aku tgk dia dah tertido kat sblh...hampeh tol aku drive sorg2 jer huhu..pkl 5.20 barulah sampai kat umah dia...aku antar sampai kat guard house jer...mls nk masuk kat dlm kondo dia..so lepas je dia balik,aku pon pecut la balik ke klang ikut highway kesas...hahaha...ngantok beb drive sorg2 dlm ujan ni..ape yg aku blh ckp,aku rase kasih sayang bile kuar dgn dia..sbb ade la peristiwa2 yg terjadi hehe..so ni la cite smlm ttg aku..ekeke...



p/s:pic rambut panjang kat atas tu pic time open house umah along aku taun lepas..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan