Isnin, 14 September 2009

raya dah dekat??

pergh...sedar tak sedar dah minggu terakhir untuk kite smua berpuasa...lagu raya pon dah berkumandang dicorong2 radio...tiap2 ari aku drive mesti ade je lagu raya...kadang2 membuatkan aku teringat kenangan balik kampung time kecik2 dlu...siap buka kat r&r lg...pastu kat kg ziarah menziarahi umah sedara mara..tp skrg peristiwa mcmtu dah x berlaku lg..sbbnye family aku makin lama makin mengecik...yerla..abg aku yg 1st dah kawen,dah tentu blk kg bini dia..akak aku lak beraya kat umah laki dia...yg tgl hanyalah aku,mak aku,dgn abg no 2 aku...tgl bertiga jer..kemeriahan raya dah x terasa lg seperti dlu...nt ambik gambo raya pon bertiga je..klu dlu berlima...sob...sob...agak emosi aku menulis blog kali ni..seperti raya yg lepas2 aku beraya dgn baju kaler pepel...ade 2 pasang baju raya kaler pepel...tp raya taun ni aku nk buat kelainan dan suprise sikit la...aku nk beli baju raya kaler PUTIH..aku nk beli time mlm raya nt..ni 1st time aku nk beli baju raya kaler putih..pagi raya nt aku nk nampak suci dan bersih je....barulah rase best je kan??iskk ngantok lak tibe2...to be continue...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan