Khamis, 17 September 2009

Selamat hari raya...

wah...tgl brape ari je lg ni nak raya...konpem pasni orang dok sebut2 name aku hehe..yela aidilFITRI kan..so dikesempatan ini aku ingin ucapkan "SELAMAT HARI RAYA,MAAF ZAHIR & BATIN" kepada smua sahabat2 handai,ex2 gf,kwn2 lame,jiran sebelah umah,wak tukang buat paip(sbb rembat paip dia buat meriam)dan sesiapa saje yg kenali aku(kecuali ah-long)...dilebaran yg mulia ini aku harap dapat bermaaf2an antara satu same lain,merapatkan yg mane terpisah dan mane yg tiada itu (menyambut seruan ilahi) kita same2 lah sedekahkan al-fatihah semoga roh-nya aman disana...

Raya tahun ni baru 1st time aku rase mcm kosong...xtau kenapa,rase mcm serba-serbi tak kena jer..mungkin sbb aku dah dewasa kot..yela time kanak2 la plg best sambut raya sbb dpt duit raya dan dilayan mcm anak raja..teringat memori jd kanak2 dlu...raya taun depan lak klu umur panjang aku kena standby duit raya untuk anak kakak aku...(ondaway..tgh pregnant)...mungkin tahun depan akan lebih meriah sbb adenye anak buah 1st dlm family aku hehe..(bye2 la ko ijat huhu)..

so mungkin petang ni aku akan pergi ziarah kubur arwah ayah aku..bersihkan ape2 yg patot...tukar kan kain nisan dia..sedar tak sedar dah 15tahun dia pergi tinggalkan aku..cepat benar masa berlalu..Al-fatihah untuk arwah ayah aku semoga roh nya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org yg beriman dan soleh..amin...

tak sabar rasenya nak tgu pagi raya nt,sbb boleh jumpa kwn2 lame yg dah terpisah kat masjid nt,pasti bnyk perkembangan yg bagus2 dr dorg nt...rindu aku pada rakan2 sekolah dlu...ape khabar la dorg skrg...
so akhir kata dari aku,sambutlah lebaran ini penuh dgn nikmat dan kesyukuran....ade umur panjang kita jumpa lagi...
assalammualaikom....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan