Rabu, 30 September 2009

cerita hari raya dikampung...



so time raya aritu aku agak lewat pulang ke kampung...takde pg umah sedara pon...juz lepak2 je..paling kuat pon pg umah moyang aku..perghh tak sangka aku dpt jumpa moyang aku...kire dia ni adik bongsu moyang aku la..mcm2 peristiwa yg berlaku,antaranya pasang pelita,keta pakcik aku rosak time nk balik sini dan mcm2 lg la..so ni aku up la beberapa pic yg ade...






ini adalah tarian api dari pakcik aku..deepavali lambat lagi daa...


ini plak tarian ala2 ciken dance..


aku dgn along aku...




anak buah yg paling latest...Ryyan name dia..




ni plak yasmin..mangsa buli aku haha..




ni moyang aku..1st time dpt jumpa...tp aku rase aku lg hensem dr dia haha..




ni mak aku yg pakai tudung pink dgn opah yon...dok ipoh...




sebahagian dari cicit2 moyang aku..




pulang...marilah pulang...bersama-sama...




yang ni spesial ckit balik raya haha..




singgah sebentar....



lepak2 jap...



sempat lagi posing2...







time keta rosak...



boys and gurl...please dont try this at home...

-end-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan