Rabu, 23 September 2009

cerita raya...

aduh..nampaknya tak tercapai lak impian aku nk pki bj melayu putih taun ni..sbb nak shoping last2 minit,last2 size xde...terpaksa la purple lg taun ni..(owhh teringat memori ttg purple hehe)...raya taun ni aku x pg sembayang raya sbb aku bgn lmbt..pkl 9 baru bgn,sbb aku blk lewat,pkl 5 pagi kot sbb lepak2 kat s.alam....hmm raya taun ni aku x berapa aktiv sgt,sbb aku mcm ade simptom2 semput la..nafas mcm sangkut2..maybe paru2 ade kuman or air..so aku bnyk kan tido jer...lepas raya baru check up hospital balik....

so raya kedua aku pg sepang umah pakcik aku...wah cni best sbb suasana kampung..memandang kan umah dia dokek ngan nogori sembilan,so aku pon ape lg..merayau la kerumah sahabat baik aku iaitu mira...umah dia ni best betol la..dah la atas bukit,sejuk je..family dia pon baik2 jer...rase mcm nak dtg raya tiap2 ari je kat umah dia ni hehehe...thanx mira sbb buat air kopi radix tu,smpi skrg aku terbayang bertapa pahitnyer...ekekeke.....

so raya ketiga ni xpg mane2 pon...dok umah jer...dada rase sakit jer arini...so xblh nk merayau sgt...nk tls blog pon mcm xde mood jer ni...nt mood dah ade,aku tulis lg yer..huhu...wasalamm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan