Isnin, 3 Ogos 2009

update lgu baru...

okeh aku baru je update lagu baru...korang dengar2 la yerk lagu tu...lagu tu tiap2 ari aku pasang kat radio keta aku...kire bile dengar je jiwa jadi tenang la konon haha...meh aku cite ckit nape aku ske lagu yg dlm playlist ni...

1.wali band - cari jodoh : lagu ni aku ske sebab rentak dia mcm santai pastu catchy gak...pastu vidio clip dia klako siot...

2.nidji - jangan lupakan : perghh...lagu ni ade memori disebaliknye..hanya aku je tau hehehe...

3. sixth sense - tanpa : lagu ni aku ske sebab klu main gitar lagu ni mesti nk henjut2 n lompat2 haha....

4. sixth sense lagi - khatimah cinta : lagu ni rentak ala2 muse...layan gak la...sedih pon ade sob sob sob...

5. poco-poco - :hahaha lagu ni kegilaan orang2 tua dan mak datin..aku pon xtau apsal aku blh layan dangdut lak tibe2 hahaha....

tu saje la sedikit sebanyak nape aku buat playlist lagu tu...hehehehe....enjoyy....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan