Selasa, 18 Ogos 2009

mimpi??

aduh...ape tujuan mimpi ni dicipta eh??mainan tido ke??atau pon petanda??haishhh...semak lak aku pikir2 pasal mimpi ni..tp x aku nafikan yg mimpi ni kadang2 satu petanda..penah dlu aku mimpi aku pakai baju merah...esk kebetulannya aku pakai baju merah lak...hahaha...juz joking...jgn ambik siyes yer...

sebenarnya mcmni...aku ni kerap sgt bermimpi karektor yg sama berulang2 kali..mksd aku,pelakon dlm mimpi tu org yg same je...aku xtau dah masuk ke berapa kali aku mimpi dia je...cube la yg dtg dlm mimpi tu jesica simpson ke,fasha sandha ke...syok gak la sbb berlaianan karektor hehe...ape aku merapu dah ni..ok2 back to the topic..

sebenarnya aku mimpi ex aku..kerap jugak lah...bile aku tanye org,mcm2 pandangan dorg bg,ade yg ckp aku rindu dia..ada yg ckp dia mgkn rindu kat aku,ade yg ckp dia dlm kesusahan..dan ade jugak yg ckp jodoh aku dgn dia kuat,ade yg ckp mgkn dia nk berbaik dgn aku blk...dan ade yg cakap sekadar mainan tido..sudaahhh aku lak yg pening xtau mane satu betul..

nak kata aku tido xbasuh kaki tu mustahil gak...bukan setakat kaki je aku basuh,tangan,kepala smua aku basuh..aku siap blh mandi lg sebelum tido...tp still ade gak mimpi tu..iskkk mcmne ni eh??

if betul dia nk berbaik & kawan dgn aku blk,aku x kesah..yg penting biar dia dtg dgn cara yg elok seperti meminta maaf atau sebagainya..sbb aku bkn la jenis suke nak marah2 org klu org tu ade bwt kesilapan masa lampau..atau mungkin dia ego atau malu..itu pandai2 dia la..bagus jugak if dia baca ape yg aku tulis ni...sekurang2nya dia tau situasi aku mcmne if dia dtg meminta maaf nt..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan