Khamis, 13 Ogos 2009

tak sedap badan..

adeh...dua tiga hari ni aku asyik x sedap badan je..mood pon jd x tetap..nak kata demam tak jugak...tkt gak klu ade h1n1...mintak2 dijauhkan la...mungkin disebab kan aku slalu blk umah pkl 3-4 pagi kot tu yg mcm x sedap badan..mungkin asyik kena embun jer..kepala aku skrg ni asyik sakit jer,pastu muntah2...mak aku suruh pg cek kat sepital..tp aku mls...tkt kena tahan wad lagi mcm aritu...sengsara woo dok wad...haha...kwn2 pon ckap aku dah lain mcm 2,3 ari ni..aku dah jarang bercakap,dah x bwt lawak smua...dan yg paling terasa dah tentu nana,sampai dia boleh anta msg ckap aku nk menjauh kan diri dgn dia lak..iskkk aku bkn nak jauhkan diri...cuma nak rehat je...aku pon perlukan masa untuk diri aku gak...nanti smua dah ok,aku akan kembali mcm dlu blk...iskk nak taip pon mcm xde mood jer ni..

6 ulasan:

  1. jgn laa cam tuu...g la cek....sian NANA...hehehe...jgn xde mood...senyum2 la selalu...;-)

    BalasPadam
  2. hahaha sian kat nana je??sepatotnye dia yg sian kat i..xkan 24jam nak spend time dgn dia jer..

    BalasPadam
  3. ahahaha piteric...betol la tu...24 jam boleh lemas okayyy

    BalasPadam
  4. tu la pasal darini...lemas ku dalam dakapan mu hahaha...eh on9 katne tu??tgk kapet mcm x keje jer..

    BalasPadam
  5. i kat rumah je la fitri....;-)...

    BalasPadam
  6. ooo patotla sentiasa meng on9 kan diri je hehe :p

    BalasPadam