Rabu, 12 Ogos 2009

tentang perasaan...


hm...aku xtau nape aku ditemukan dgn si dia..agak pelik gak sbb kitorang ni dari dunia yg berbeza...mcm langit dan bumi...setiap pertemuan pasti ade hikmahnya kan...aku xtau knapa makin ari makin rapat dgn dia,sampaikan ada yg cemburu melihat aku dgn dia...baik dari kwn2 dia mahupon kwn2 aku...mula2 dlu aku lgsg xde feeling kat dia..hanya sekadar kwn2...tp perasaan xblh ditipu kan??lame2 aku jd cair lak dgn tingkah laku dia yg berjaya membuat aku untuk menyayangi dia...dia caring kat aku,pandai ambik hati aku,pandai buat aku tergelak hehe..dia ni hanya luaran saje nampak mcm x elok...tp hati dia sgt la baik sekali..wlupon dia ni agak sexi dan x bertudung smua,tp hati dia lebih baik dr yg bertutup sane sini...ape yg aku perhatikan dia seorang yg jujur...ya jujur itu yg membuatkan kitorang makin rapat hari demi hari...sampaikan aritu aku lapar pukul 4 pagi...aku kol je dia terus teman aku pg mkn...lagi satu aku perhatikan dia agak setia,kerana dia akan kejot aku smpi aku bgn tiap2 pagi..pastu dia ni x berkira sgt dgn aku..if pg mkn,memanjang dia je yg blanje..kadang2 segan gak sbb pompuan yg belanja..tp sebat je la sbb orang dah belanja kan hehe...tp terlalu awal untuk aku ungkapkan yg aku dah jatuh cinta kat dia,tunggu lg setahun br aku ungkapkan..hehe

4 ulasan:

  1. cam cumil jek gepren...;-)

    BalasPadam
  2. bkn gepren la...tu kwn jer..hehe

    BalasPadam
  3. ahahahaha...kawan keee??? lalalalala

    BalasPadam
  4. kire teman tp mesra...tp dia x lengkap2 ciri2 gepren yg i nak hehe...so otomatik di riject..

    BalasPadam