Khamis, 20 Ogos 2009

Selamat menyambut ramadhan..



Selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak kepada smua umat islam di seluruh dunia...di bulan yg mulia ini aku dgn rase penuh rendah diri dan hati terbuka(dah buang segala ego2 neh..) ingin memohon maaf kepada ahli keluarga ku,kekasih gelap ku,kawan2 ku,bekas2 kekasih ku,musuh2 ku,jiran2 ku,bakal2 mak & bapak mertua ku,pensyarah2 ku(sorry sbb slalu ponteng hehe),pakgad2 kolej ku(sorry gak sbb slalu gado pasal parking),pomen2 ku,rakan2 lumba kereta ku,ikan mas & kucing ku,dan smua yg berkait dgn hidup ku ini...semoga amalan anda smua di bulan ramadhan di rahmati dan diberkati oleh ALLAH S.W.T....jangan puasa yang yookk...hehe..

dibulan yg mulia ini,aku berazam nak meniaga roti john semula kat bazar ramadhan..sbnrnye 3thn lepas aku penah jual roti john gak kat pasar ramadhan atau lebih dikenali sbg PARAM(short form untuk pasar ramadhan)..barang2 niaga smua dah beli neh...tinggal nk bukak gerai jer...yela,bulan ramadhan kan bulan rezeki..so ape salahnye kite berusaha untuk mencari rezeki kan..hehe..aku xtau nape aku minat sgt meniaga dibulan ramadhan ni...mungkin aku ske tgk karenah org2 yg dtg param..aku berniaga bukan la bermaksud aku xde duit nak tampung hidup...tp aku sekadar nak enjoy jer..bkn enjoy yg mengarot tu...ni enjoy tgk suasana PARAM..hehe..

azam aku dibulan ramadhan ni,aku nk jual sebanyak mungkin roti john dlm masa sehari dan aku xnk la ponteng2 puasa lagi..ponteng2 tu smua kenagan waktu remaja dlu je...skrg dah dewasa..hanya tinggal kenangan jer...ramadhan kali ni,aku akan cube lengkapkan solat terawikh tiap2 mlm...dan berusaha untuk perbaiki jati diri...semoga ramadhan kali ini akan memberi rahmat pada kita smua...aminn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan