Sabtu, 27 Jun 2009

aku dapat kawan baru..

fuhh...arini dlm sejarah...aku dpt kwn baru...kawan aku tu name nye syed khaled..muda dr aku la..mula2 aku kire jd musuh gak la dgn dia..tp td dpt sembang2 dgn dia kire mamat ni sekepala gak la..kire ngam la..kire terhurai la segala kekusutan yg menghantui diri masing2 selama ini..

banyak rahsia PENIPUAN dan mainan SANDIWARA terbongkar..hahaha GADIS oh GADIS(sorry khaled sbb aku tiru ayat ko ckit haha)..tak sangka sungguh yg ko GADIS hanye pandai berkata2 dan memburuk2 kan org-orang dibelakang ko... aku xtau manusia jenis ape dia ni,lidah bercabang 20 kot...bnyk sungguh AUTA berbanding FAKTA...cple dr form 4 katenye cple dr form 5...ari2 contact katenya jarang contact..bf ambik katenye kezen ambik..xde exam kate ade exam..aku tolong dia masuk uitm,dia hentam blk ckp nape aku je yg x masuk uitm..dan mcm2 lg la dan x terlarat aku nk tulis..kire mcm2 ada haha...

akhirnya segala kekusutan yg melanda aku dgn khaled terhurai gak..khaled kena tipu 4 kali..aku lak kena tipu x terkira bnyk nya haha..thanx god kerana x panjang kan jodoh dgn GADIS ni..masing2 dah faham tentang perangai GADIS ni...so lepas ni kena la hati2...kena buat tapisan baru blh percaya kata2 GADIS ni..btl x khaled??haha...

5 ulasan:

  1. wah!!
    dpt kwn baru ya..
    best ke??
    hahhaa..
    nmpk nye rahsia dah terbongkar..

    BalasPadam
  2. awaaaaaakkkkkkkkkk.....
    huhu :(

    BalasPadam
  3. hehehe syeeraa....bnyk rahsia dan penipuan terbongkar..

    BalasPadam
  4. okay btol2 tuh fitri :) biar la apa orang kata, pekakkan telinga. Yang penting kita pandang ke hadapan! thanks for everything bro. haha kawan baru! :)

    BalasPadam
  5. haha khaled...rilex bro..perjalanan ko masih panjang lg..yg penting kite tau ape kite buat dan kemana kaki kita melangkah... :)

    BalasPadam