Sabtu, 20 Jun 2009

ciri-ciri wanita yg aku nak..

haha...mcm kelakar kan title ni?aku up benda ni pon sbb ade request dr someone...so aku up je la hehe...



hurm..ciri2 wanita yg aku nak ni ade bnyk...sape yg dpt penuhi ape yg aku nak ni...dah tentu aku akan pilih dia sbg pasangan idop aku..tp jgn lak berlakon semata2 nak aku pilih yerk..hehe...




  1. jujur...sudah semestinya jujur tu lah kunci kebahagian hehe..

  2. berdikari..aku ske tgk pompuan yg pandai berdikari..

  3. pandai ambik ati aku...hehe

  4. funny...aku ske pompuan yg boleh gelak same2 dgn aku dan blh buat aku tergelak

  5. ambik berat kat aku n family..baru nmpk dia siyes nak kat kite kan??haha..

  6. pandai bergaya...xnk la fesyen same je tiap kali date hehe..

  7. pembersih...aku akan teliti habis2 an..xnk la ade bau2an or kotor2an haha...

  8. senyum...aku ske tgk pompuan tu senyum..bisa bwt aku cair..jgn senyum kambing lak..embekkk embekk...haha..

  9. romantic...aku ske pompuan yg romantic..rase seperti di awan lak...

  10. suprise...aku plg suke klu dia pandai buat suprise..tp jgn lak bwt suprise yg mcm nk bg org sakit jantung lak haha..

  11. hadiah..haha ni best neh..aku ske bile dpt adiah...rase mcm diri ni dihargai..

  12. manje..aku ske pompuan yg manje2 neh..tp jgn la manje mcm baby lak..nt meluat lak aku..

  13. pendidikan...pendidikan tu amatlah penting...xnk la nt mcm katak bwh tempurung lak kan..sekurang2 nye biar ade knowledge..

  14. yg last skali ni ialah...aku nk pompuan tu ade matlamat dlm sesuatu yg dia lakukan...


hahaha...so tu je la ciri2 yg aku nk untuk ari ini...klu ade lebih...nt aku update ya...ekeke...

2 ulasan:

  1. sumerh cirih cirih di atas ada pada sayerrrr laaaaaaaa.....

    kihkihkih....

    pasan jap..
    jgn mareee aaaa....

    BalasPadam
  2. ekekeke...awk lah pompuan yg sy cari2 slame ni... ;p

    BalasPadam