Ahad, 19 Julai 2009

kwn..teman..atau sebaliknya??haha...




lame gile aku x update blog...bz sgt kot..yela sampai umah je terus tido...pc ni pon dah dkt sebulan aku x sentuh...

haha...arini aku tibe2 mcm nk cite ttg sorg gurl ni yg tibe2 jadi rapat dgn aku..iaitu NANA...dlu aku dgn dia xde la rapat mane..juz kwn2 biasa je..skrg ni mcm rapat gile lak..sampaikan kwn2 pon igt kitorg cple hahaha...yela hari2 pg kolej same2 same2 dgn dia..cume dlm klas je dok jauh2...kire mcm coverline la haha...

aku sgt selesa dgn dia..dia x bnyk cerewet..bile aku kuar dgn dia,aku dpt rasekan kseserasian bile bersama..wlupon dunia aku dgn dia tersangat berbeda,tp keserasian itu tetap wujud dan rase seperti dikasihi lak hehe..kire sekepala la dgn aku...tiap2 pagi mst dia akan call aku kejot aku bgn tido..sbb dia tau aku ni susah bgn tido hehe...so sweet...sekarang ni pon fon aku inbox penuh dgn msg dia je...aku xnk terburu2 nk declare ape2 lg...biar kwn lame2 dlu...nt dah betul2 sedia br aku akan lafazkan sumting kekeke...(tu pon klu aku brani la hehe)

1 ulasan:

  1. wowwwww!!!!!!!!!!

    cunnnnnnnnn nyerrrrrrrrrrrr.....
    goooood2.......

    BalasPadam