Ahad, 19 Julai 2009

finally..aku jejak kan kaki kat SEPANG..






akhirnya aku jejak kan kaki jugak ke dlm trek sepang...kali ni bukan sebagai penonton...tp sebagai peserta tau..haha dah lame aku impikan untuk beraksi kat dlm trek sepang ni...akhirnya semalam 18 july 2009 aku dpt gak race kat dlm ni...walaupon aku dpt halangan drpd abg aku,tp tu x mematahkan semangat aku...thanx to my mom yg memahami minat aku ini dan sentiasa bg support(thanx smlm bg rm100 mak hehe)...dan thanx jugak kepada pomen aku iaitu abg wan DT tuner yg tune keta aku,kwn2 aku iaitu malula,afiq,afoo,razi,boy,yon,my_cil,dan ramai lagi yg dtg same2 race n bg moral support...1st trial aku kat sepang ni dpt no 9 drpd 15 peserta..tu pon sebab gear 4 keta aku meletop2 xblh nak tekan minyak lebih...ape2 pon next round aku akan buat betul2..aku akan pastikan yg aku pon boleh jadi juara hehe...

1 ulasan:

  1. awaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.....

    HATI HATI yerrrrr....
    huhu =(

    BalasPadam