Selasa, 19 Mei 2009

selasa...19 mei 2009

adeh....asal pukul 3 pagi je mesti aku terjaga lagi....kali ni disebab kan fon aku berbunyik...dah la aku letak bwh bantal..pastu msg masuk lak...so memekak la dia...so tanpa buang masa aku campak je fon tu....terus berderai kat atas lantai...(hehehe kejam aku...sian fon aku tu)..so aku bgn tido arini dlm pkl 11 mcmtu...aku pasang blk bateri fon tu...aku tgk ade 1 msg...msg dari ex aku...dia tulis "tak" je..sbb mlm sblm tu aku tanye dia bile nk jmpa aku...sbb kwn dia bgtau aku yg dia nak jmpa aku utk explain...hm aku pon x phm mane satu yg betul..nak jmpa ke tak sbnrnye..klu nk jmpa cakap je la terus terang..aku anytime je blh jmpa(padahal aku rindu kat dia ekekeke)...dah tutup cite pasal ex aku tu...so arini bermula la kehidupan aku sbg mat rempit(mls bwk keta sbb jln jem)..mak aku mtk aku menjalankan kerja2 amal untuk kenduri akak aku nt..so aku pon start la moto...tmpt pertama aku tuju ialah tong pos...aku kena pos kad2 jemputan utk kenduri akak aku...so lepas je pos kad2 tu aku pon naik moto balik...cilok punye cilok sampai la kedai fotostat..fotostat kad jemputan(jimat kos...sbb kad dah abis hehe)...time ondway balik tu mate aku mcm berpinau je..pastu kepala pening2...aduh..dah la atas moto ni..terhoyong hayang aku bwk moto...terus sampai umah...pastu jantung mcm laju jer...aiseh darah tinggi ke ape aku..so aku minum air mineral satu botol...dgn botol2 aku telan..so aku rehat2 jela sambil cube lelapkan mata...tp x blh gak...pastu tibe2 mak aku ajak aku bwk dia pg umah kwn2 dia utk bg kad jemputan...so aku pon jd la driver utk mak aku..(xkan nk bwk mak naik moto lak kot...)...so pusing2 la merata alam...tgh dok syok bwk perdana...aku dah la pening dr td x ilang lg...so keta depan brek..aku x pasan....skreeeeeeeeetttttttttttttttttttttttttttttt( bunyi break keta aku..suspen ckit)....owhhhh tidak....aku hanya mampu tekan break je.....fuh...fuh...fuh...berderau darah aku...nasib baik x langgar keta depan..so,aku terus ckp kat mak aku yg aku nk blk terus sbb mcm x bape sihat arini...mak aku pon ckp ok jer...teros aku melencong lalu shortcut...ingatkan sampai umah nk tido..tp xnk pejam lak mata...terus on9...terus la aku tulis blog ni ekekeke....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan