Rabu, 20 Mei 2009

Rabu 20mei2009

AKU DGN MAK AKU LEPAK PAKLI..

arini aku bgn awal...aku bgn pkl 8 pagi...pastu aku tido balik...pkl 11 baru aku bgn hehe..so arini aktiviti aku mcm biasala dah nak dekat kenduri ni kan...ape lagi klu bkn bwk mak aku pg anto kad jemputan umah sedara mara,kwn2,musuh2 smua hehe...so arini mmg agak penat dan dahaga...so tanpa buang masa aku pon bwk la mak aku pg lepak kat pakli kopitiam pekena ice blended...aku order mocha...mak aku order cuppucino...aiseh teringat kwn aku yg nama frappucino...mane la pg dia skrg ni kan..hekhek...so tgh sedap2 menikmati ice blended tu,mak aku pon bertanyakan aku beberapa soalan personal yg aku xtau nk bg jawapan ape...so begini la dialog nye...



mak: wal...awek kajang ko ape cite?sihat ke dia?



aku: (aiseh nape mak aku tanye soalan mcmni lak..)..sihat je mak...



mak: nt kenduri akak ko,dia dtg tak??



wal: tak tau la mak...dah jemput tp xtau la...



mak: klu dia dtg ckp kat dia tema kaler pepel...



aku: (aiseh mak aku ni...tukar la topic plzz)..ooo yeke mak..nt la awal bgtau...



mak: ko ni nape mak ckp pasal awek kajang je ko mcm nk xnk je jwp..



aku: xde pape la mak...masalah peribadi...



mak: nape awek ko dah lari pg kat laki lain ke??



aku: (aiseh..mak aku ni blh bace fikiran aku ke..)...hmm lebih kurang mcmtu la mak..



mak: ooo...patotla mak tgk ko jerawat dah makin kurang...



aku: hahaha biasala la mak..dlu time ade awek selalu berangan..



mak: sabar je la wal...klu jodoh ko x kemana..yg penting ko dah bg yg terbaik kat pompuan tu..



aku: yela mak..nk bwt mcmne kan...mak doa2 la anak mak ni dpt jodoh yg best2 ckit...ekeke





tu je la dialog aku dgn mak aku..yg selebihnya malas aku nk tulis sbb panjang sgt..so lepas lepak2 dgn mak aku...aku pon terus la menuju ke rumah yg seterusnya...iaitu umah aku..hehehe...so sampai je umah aku...aku pon ambik kunci moto,start moto teros pg saloon...kasi cuci rambut,rambut pon dah panjang ckit skrg ni...aku igt nak bela rambut blk la...so aku tekad xnk potong2 rambut dah hehe...so selesai je urusan di saloon aku mcm biasa la lepak2 kat pondok jap lepak2 dgn org2 tua..azan maghrib je aku terus blk umah..so aktiviti mlm ni aku nk pg uptown dgn isma...aiseh nk kena pg ambik dia lagi kat subang pkl 10...so aku nk of9 dlu...kite sambung esk je la yerkkk ekeke.....smekom...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan