Ahad, 24 Mei 2009

Ahad..24 may 2009

fuhh...arini sungguh penat aku...bangun pon pukul 3 petang...yela semalam balik hampir2 pukul 7 pagi...sedar tak sedar dah beberapa ari aku x tulis blog..sbb nk on pc mcm mls je..jadual aku tersangat la penuh sbb nk kenduri ni kan...

so smlm sempat gak la aku meluangkan waktu utk bersosial...kemana aku pergi??aku pergi track sepang sbb tgk drag race..ya aku ni kan minat motorsport..so aku pkl 8.30 mlm je dah terpacak kat sane..sambil2 cuci mata tu sempat gak la aku berkenalan dgn sorg awek yg minat race ni...dia yg start tego aku dlu,aku pon lyn je la...dia bg no fon,tp aku terlupa nk save lak...adushh terlepas lak...harap2 pasni jumpa lg..haha

so mcm biasa la...focus kan pada race mlm tu...byk gak monster2 yg kuat turun malam tu...yela,niat aku mmg nak race kat sepang tu,tp sebelum race tu kena la tgk pencabar2 yg bertanding tu mcmne kemampuan dorg...smlm aku hanya menjadi penonton je..so maybe sepang drag race round 3 nt aku akan jd peserta lak..hehe...so ape lg,lepas kenduri nt mmg aku akn prepare keta aku habis2 san...

okeh stop cite pasal sepang drag race...cite ttg kehidupan lak..

memandangkan hanya tinggal 7 hari je lagi utk aku melangkah meninggalkan usia 20thn aku dan melangkah ke usia 21thn,so aku dah tanam kan dlm diri aku untuk menjadi manusia yg lebih matang,profesional dlm kehidupan dan berjaya dlm kehidupan...

banyak sungguh dugaan yg aku tempuh dlm tempoh usia aku 20thn ni..aku rase lepas ni aku nak mengambil sikap berdiam diri,lihat dan berfikir..biar la ape org nk kutuk ke,FITnah ke,cakap ape2 ke ttg diri aku..aku nk diam diri je..yg penting aku tau sape diri aku dan kemana kaki aku melangkah..dan diam x semestinya kita mengalah kan...?

pengalaman yg lalu membuat kan berasa lebih berhati2 utk melangkah kehadapan...yela penglaman yg mengajar kita menjadi dewasa kan...so sejajar dgn usia aku yg nk meningkat dewasa ni,aku akan berhati2 melangkah dlm kehidupan agar perkara yg lama xkan berulang kembali...

so hidup mesti diteruskan...harap2 cita2 dan impian aku akan tercapai...klu tiada usaha tak guna jugak kan..so aku akan usaha bersungguh2 untuk genggam impian dan cita2 aku...aku nk lupakan seketika soal cinta..bg aku tu smua duniawi je..tp klu ade perasaan tu singgah kat hati aku,aku terima je la...

oklah aku mungkin akan stop tulis blog utk beberapa ari ni sbb bnyk keja yg perlu aku selesaikan utk kenduri akak aku ni...

so mane2 yg aku aku terlupa jemput tu..aku harap korang dtg la time kenduri tu nt..yela tgh kelam kabut nk kenduri ni mane nk igt name korang smua kan..hehehe

okeh doa2kan la perjalanan kenduri tu nt akan berjalan dgn lancar...amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan