Sabtu, 6 Mac 2010

rindu??ape tu rindu??

hm...rindu?mesti smua org ade perasaan rindu kan pada org yg dirindui kan?tipu la if xde perasaan...robot pon skrg org dah ada programe utk ade perasaan...aku xtau nk percaya kata org2 tua or org2 yg sewaktu dgn nya ttg perasaan rindu ni..sbb kata dorg "klu kite rindu pada sesorang tu secara semula jadi,maka org tu pon sedang mengalami perasaan rindu yg mcmne kite tgh alami"..xtau la ni fakta atau kebetulan jer...sbb kdg2 aku ade gak perasaan rindu pada "seseorang" tu..tp aku bwt xtau jer sbb xnk benda lame ulang lg...xtau la same ade dia pon rindu kat aku jugak atau tak...atau same2 ego nk tunggu sape yg tego sape dlu..nk tgu aku tegor mmg tak la..tp if dia start tegor aku dgn cara yg baik,x mustahil utk aku lyn dia secara baik gak..cume aku xnk se mesra dlu lg atau ade ape2 perasaan lg..cukup sekadar kawan je...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan