Isnin, 15 Mac 2010

hmm...hmmm...ape sudah jadi ni...


iskkk...aku skrg dlm konflik la...ssh nak percaya..tak sangka lak pertemuan pertama blh sampai ke tahap mcmni lak hehe...bermula apabila dia datang melawat amanda kat umah..dia ni kire student akak aku la..name dia Norjannah...sedap name tu..name klasik..dia org panggil dia Apy jer....hmm sejak lepas tu aku pon main la add dia kat facebook..sembang punye sembang terus ajak kuar..aku susah nak tafsirkan apakah yg akan terjadi pada hubungan ni nt..mungkin masih diperingkat awal lg kot..tp aku mcm kenal dia dah lame plak,mcm kenal dah 3-4tahun mcmtu..dia ada cite yg dia skrg tgh prob dgn bf dia..aku simpati gak la pada nasib dia..tp jujur aku ckp,bwt masa ni aku ssh nk jatuh cinta lg...take time utk kenal dlu..xnk terburu2...ade jodoh ade la...sorry apy,i harap u phm situasi ni..hmmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan