Ahad, 8 November 2009

siapa jueliana ni??jeng..jeng..jeng...

siapa jueliana ni??juon ke??antu raya ke??hahaha....dia ni seorang pompuan yg paling rapat dgn aku skrg..kenal2 kat myspace jer 2 bulan yg lepas...biasala,playboy ayat mesti mau manis kan..baru la awek lekat...hahaha poyo je ayat...aku ni baik la...inesen jer...perkenalan yg mengambil masa singkat..baru 2-3jam layan2 komen dah terus ajak jumpa...dan aku pon dgn muka x malu pg le jumpa dia kat kolej dia...kat UM pj...dia ni budak muzik tau..so mmg sekepala la dgn aku..1st time jumpa,wow not bad...orang nye kecik jer...mate dia sangat2 boolat mcm ikan mas hehe...aku pon kontrol2 la kehenseman aku time date tu...date pertama berjalan dgn lancar,pastu di ikuti date ke 2 esk nya pulak...skrg ntah dah date keberapa pon aku x terkira sbb hari2 je aku jumpa dia ni...klang ke UM ni mcm 2 kilo dekat je rasenye sbb tiap2 hari nak jumpa...tapi kannnnn,ade satu je sifat dia yg aku x suka..iaitu,dia ni cepat merajuk dan cepat touching...aiyarkkk klu dia majuk,konpem dia akan senyap & jadi mcm batang kayu jer...tp senang nak pujuk hehe...dia ni xblh la org lain nk sms,kol aku...klu ade je benda mcmtu jd time aku kuar dgn dia,otomatik mood merajuk dia akan datang...aiyarkkk...tp makin dia merajuk,makin sweet je muka dia aku tgk...dia ni seorang yg tak kedekut...sbb slalu je blanje aku makan,t-shirt n mcm2 lagi la...mungkin family dia ni jual emas kot huhu...tp dia ni sgt rahsia ttg family dia...aku pon xtau latar belakang family dia ni mcmne...asalkan jgn buat benda jahat dah la..so kesimpulannya aku sgt selesa berkawan dgn dia walaupon tanpa ikatan..aku mls nak ade komitmen hehehe....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan