Rabu, 4 November 2009

alhamdulillah...akhirnya termakbul juga..







alhamdulillah...akhirnya termakbul juga impian mak aku untuk pg haji..harap2 mak aku selamat pergi dan pulang dan diberikan kesihatan yg sempurna ketika beribadat disana nanti..insyaallah...



semalam aku hantar mak aku kat kompleks tabung haji kelana jaya...tiada ape yg aku dpt kata kan hanyalah sedih..yelah seumur hidop aku,aku x pnh berpisah dgn mak aku...paling kuat pon berpisah 2 mgu time dia pg umrah dlu...aku terpaksa bersedia dr pelbagai segi termasuk mental dan emosi...kerana ade kemungkinan yg pergi xkan kembali lg klu Allah tu syg kan dia...tp aku harap2 sgt mak aku akan kembali...1st day mak aku pergi,aku xblh tdo langsung...yela mungkin aku rase risau...skrg aku terpaksa la hidop seorang diri..yela dah xde sape dok umah ni...akak aku dah dok umah dia...skrg makan dan minum aku kat kedai je la..ape nak buat,kena la belajar hidop sendiri...sob sob sob....bersepah lak aku letak pic ni...mls nk susun...xde mood...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan