Sabtu, 9 Julai 2011

09 july 2011..

yearghhhh....lame gile aku tak log in blog ni..xde masa utk benda2 mcmni...yela dunia skrg dah makin pantas kan??jd dah xde masa la utk taip panjang2 hahaha.....sedar tak sedar dah hampir 4 bulan gak la tak posting ape2....yeke 4 bulan?ntah la....

bnyk gak benda2 yg terjadi dlm masa 4 bulan ni..antaranya benda yg buat aku terasa sampai skrg impaknye ialah mak aku sakit...perghhh perit gile rase hidup ni bila tgk mak yg sihat tibe2 jatuh sakit...hati anak mana yg x sedih kan?dah la aku yg bongsu slalu rapat dgn dia..tibe dia masuk hospital zon kritikal...hari2 aku nangis...skrg mak aku dah sebulan kuar wad,dan aku sentiasa doa yg dia akan sembuh seperti selalu...sayang kat mak sangat2....

ape nk jadi tentang masa depan aku ni???yela...dlu ape2 sikit asyik harap pada mak je...skrg ni dah 3 minggu mak dok umah akak aku kat melaka..sengsara gak aku hidup bujang ni...yela...xde org kat umah...sunyiiiii sangat2...dlu mak ade leh sembang2...ni harap pada fon je la...terubat gak la rindu...

ape yg terjadi semua ada hikmah..alhamdulillah pintu rezeki aku murah setakat ini...harap2 ape yg dirancang dan dibincang bersama orang koprat ni akan membuahkan hasil dan merubah masa depan aku sekali..insyaallah lepas raya nt akan bermula projek di bawah label nama aku sendiri iaitu iskandar fitri baharuddin...jangan jd angan2 mat jenin dah la...aku mmg nk nekad nk ubah hidup aku..nk kumpul harta banyak2 nak kawen hahaha...gurau je.. :p

*to someone yg berada diutara tanah air..hope u succes too and plss appricate other people.

ok lah...jam pon dah pukul 7.15 p.m....dah tibe masanya utk drive ke melaka....sayooonara....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan