Jumaat, 19 November 2010

inlah tempat kerja aku..


ya...nilah tempat kerja aku...dipenuhi dgn bas2..bukan bas kilang..tp bas2 ekspres,bas persiaran dan bas2 mewah..stok ratus2 ribu...yang xde basikal jer..nak basikal kena la pg kdi basikal hehe...
Sbnrnye company aku ni syarikat bina bas..dari sekeping besi smpi jd bas..bas yg baru2 ni eksiden kat melaka tu pon ade kat sini..seramm beb haha..
Keje aku agak hepy dan mencabar...jadi H.R iatu dikenali sebagai Human Resources..dgr mcm sedap dan mudah kan??tp bnyk tanggung jawab wo...yela nk jaga kebajikan pekerja,masalah pekerja,masalah kebersihan dan mcm2 lagi masalah..walaupon kerja ni agak penat,tp aku puas..yela kete kena la enjoy dgn kerja kan..klu keje sbb terpaksa umpama kerja dalam keadaan stres la..tentu x seronok kan?kan?kan? hahaha...
so klu diperhatikan dalam gambar yg aku cilok dlm website company ni,ofis aku btl2 ujung blh kanan,bawah skali...ni la tempat aku lalu lalang tiap ari..jgn kne langgar bas dah la kan..hehehe...
so ape yg aku leh cakap,aku enjoy dgn kerja aku ni dan gaji berbaloi2..hehe :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan