Sabtu, 6 Februari 2010

february muncul kembali...

fuhh...bulan yg cukup penuh bermakna dalam hidup aku..aku start ingat ttg february ni dr taun lepas sebenarnya..sbb dlm bulan feb ni jugak lah mcm2 benda terjadi dlm hidup aku...aku xtau nk tafsir kan same ade bulan february ni membawa ong kepada aku atau suwey..atau semua tu kebetulan sahaja...contoh mcm taun lepas la kan,bulan february gak la aku ilang sum1,dpt tau ade penyakit dan mcm2 lg la..sedar tak sedar cepat masa berlalu..dah setahun...kejap je kan??dan taun ni lak,seawal 1 february keta aku kena pecah...arghhh hilang barang2 yg aku kumpul...sial punye pencuri...xpela,rezeki ko la kan nk pakai barang curi..pastu ade jugak berita gembira...aku dah makin sihat skrg ni...badan pon dah makin bulat..berat dah bertambah naik hehehe...syukran2..alhamdulillah...dan tadi sblm sembahyang jumaat,bekas lect aku ade call...dia mtk aku sambung study balik...sbb aritu aku brenti study atas faktor2 kesihatan...yela,kang pengsan ke mati ke dlm klas dah nyusahkan org plak..skrg ni aku tgh fikir sedalam2 nye nk continue study or nk terus kerja jer...sbb dua2 ade -+ve....ohh konfius...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan